Magazin

TV voditelj Jože Robežnik: Če ne spremljam politike, nisem tako jezen

Deli na:
TV voditelj Jože Robežnik: Če ne spremljam politike, nisem tako jezen

Foto: Primož Lavre

Razvpiti brki, ki so danes že njegov zaščitni znak, so se začeli kot šala, a so mu prinesli večjo medijsko prepoznavnost. Jože Robežnik je televizijski voditelj, improvizator in, če mu zvijete roko, tudi komik.

V zadnjih letih je prepoznaven predvsem po sodelovanju z nacionalno televizijo, kjer v navezi z Bernardo Žarn vodi oddajo Vikend paket. Je tudi vloger, ki na svoje kanalu youtuba ponuja »teste« hamburgerjev, nožev in pametnih telefonov – odkrito prizna, da je zanj pomembnejša interakcija s sogovorniki, da so testi hrane ali predmetov le izgovor za duhovite pogovore.

Sami ste se opisali kot video ustvarjalec in zabavljač. Sodelovali ste v impro ligi, poskušali ste se v komediji, a kot komik se ne opisujete. Zakaj?

Dobro vprašanje. Želim si, da ljudje do mojih stvari ne pristopajo s pričakovanjem, da bo nekaj zelo smešno. Lažje jih je nasmejati, če so malce znižana pričakovanja. To je del mojega pristopa. Eno je gotovo tudi lažna skromnost. Nisem standup komik, kar je najbolj čista oblika komedije. Če to počneš, res lahko rečeš, da si komik. V bistvu sem komik, ker delam tudi skeče, a bližja mi je improvizacija, reje sem nekdo, ki reagira. Tudi ko delam videe, je neka vsebina vnaprej pripravljena, a težko sem v videu zgolj sam zase, bolj zanimivo je, če lahko na nekaj reagiram. Res bi si lahko rekel komik, ker se pri svojem ustvarjanju video vsebin trudim biti vsaj v eni dimenziji smešen. Razen v trenutkih, ko snemam svoje vožnje s kolesom in si želim, da vsi vedo, da kolesarim. Tisto pa nima nobene zveze s komedijo. (smeh)

V tiskani izdaji in v Trafiki24 Robežnik pove, zakaj se sam sebi zdi boljši z brki kot pa brez, in kako si je sploh omislil ta svoj zaščitni znak; opiše svojo pot iz poslovnega sveta v zabavno sfero; pove, kakšen pristop ima pri komediji in zakaj se obotavlja prevzeti oznako komika; opiše svojo izkušnjo s Pop TV in razloži, kaj je bistvo voditeljskega pristopa na komercialni televiziji; pojasni, zakaj bi se obotavljal voditi pogovorno oddajo o politiki.