marko potrc Odkrito.si

Dokler ima Marko Potrč to, vse "štima"

george Svet24.si

FOTO: George ni nič kriv, a vzbuja nejevoljo

manica janezic Svet24.si

Kdo bo novi odgovorni urednik informativnega ...

piran Svet24.si

Počitnice v Sloveniji bodo znatno dražje

nails Najstnica.si

Poslovi se od lomljivih in krhkih nohtov

meral-cetinkaya-106929l Njena.si

Ko mama Zeynep odvrže filmsko masko ...

ANA_Gorske sanje_snemalni dan_025 Njena.si

Huda poškodba slovenske smučarke kriva za ...

Magazin

Najvarneje boste leteli z azijskimi in bližnjevzhodnimi družbami

Deli na:
Najvarneje boste leteli z azijskimi in bližnjevzhodnimi družbami

Foto: arhiv Reporterja

Na vrhu lestvice najvarnejših letalskih družb tudi po koncu leta 2016 ostajajo tiste s sedežem v Aziji oziroma na Bližnjem vzhodu.

Prevoznik z najboljšim varnostnim povprečjem je Cathay Pacific iz Hong Konga, kažejo izsledki študije Centra za vrednotenje podatkov o nesrečah potniških letal. Od evropskih družb se je najbolje odrezal nizozemski KLM.

Na drugo mesto se je uvrstila družba Air New Zealand (Nova Zelandija), sledijo pa ji Hainan Airlines (Kitajska), Qatar Airways (Katar) in na petem mestu KLM. Tajvanska družba Eva Air je zasedla šesto mesto, za njo pa so se na lestvico uvrstile Emirates, Etihad Airways (obe Združeni arabski emirati), Qantas (Avstralija), Japan Airlines, All Nippon Airways (obe Japonska) in nemška Lufthansa.

Študijo je naročila industrijska revija Aero International, njeni podrobnejši izsledki pa bodo objavljeni 18. januarja. Kot so zapisali avtorji, se je pozitiven trend v letalski varnosti nadaljeval tudi v letu 2016, kar dokazuje relativno malo letalskih nesreč. Poudarili so, da je 60 največjih letalskih družb sicer poročalo o nesrečah, a so imele te za posledico le gmotno škodo, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

Rezultati temeljijo na kombinaciji evidenc letalskih družb ter skupnega števila nesreč in smrtnih žrtev v obdobju 30 let. Center za vrednotenje podatkov o nesrečah potniških letal je lani zabeležil skupno 321 žrtev letalskih nesreč, nizozemska Mreža za varnost v letalstvu pa 325.

Razliko gre po navedbah dpa pripisati različnim kriterijem. Center je namreč v statistiko vključil letala, ki tehtajo več kot 5,7 tone in imajo vsaj 19 sedežev, Mreža za varnost v letalstvu pa je upoštevala tudi letala s 14 ali več sedeži. Vojaških letal ne upoštevajo v nobenem primeru.