Gledanost tekmovanja za pesem Evrovizije je bila pričakovano velika, vsega skupaj naj bi si vsaj minuto obeh polfinali in finala ogledalo 779.400 različnih posameznikov. Da so sem verjetno všteti tudi gledalci, ki so zdolgočaseno menjavali programe, nacionalka ne omenja. Tudi ni analize deleža tistih, ki so med menjavanjem skočili na stran ravno v trenutku, ko so pristali na Evroviziji, in tako pridelali minuto.
So pa na RTVS izpostavili dejstvo, da je polfinalni nastop Omarja Naberja minuli torek ob 22.21 nabral 206.000 gledalcev. Ali so res vsi navijali zanj, kot trdi služba za odnose z javnostmi nacionalne televizije, je seveda nemogoče preveriti.
Slabe uvrstitve slovenskega predstavnika (predzadnje mesto v torkovem polfinalu), ki ga je na tekmovanje v Ukrajino poslala strokovna žirija, čeprav je v telefonskem glasovanju gledalcev prepričljivo zaostal za duom BQL, RTVS v svojih piarovskih sporočilih ni omenjala.
Na RTVS se hvalijo z gledalci, nič pa o polomiji Omarjeve uvrstitve
Na RTVS se hvalijo, da si je nastop Omarja Naberja na Evroviziji ogledalo 200.000 gledalcev. Predzadnje mesto v polfinalu so zamolčali.