Stanislav Štuhec Svet24.si

Kam je odšel Stanislav Štuhec? Svojci ga ...

Naj blok stoji na Pavšičevi ulici Svet24.si

Foto: Ponovno izbrali najlepši blok v Ljubljani

Damjan Žugelj Necenzurirano

Slovenski Watergate: tožilstvo zahteva preiskavo ...

asta-vrecko Reporter.si

Blamaža: levičarka Asta Vrečko namesto ...

mattias skjelmose Ekipa24.si

Groza! Tresočega kolesarskega zvezdnika so komaj ...

andreja-špeh Njena.si

Andreja Špeh iz MasterChefove kuhinje na Japonsko

Luka Dončić Ekipa24.si

Dončič je kralj! Vsi se posebej pripravljajo na ...

Magazin

Kovinska kroglica z biološkimi snovmi po ugibanjih znanstvenikov morebiti seme Nezemljanov

Foto: Reuters

Na novo odkrita mikroskopska kroglica v Zemljini atmosferi bi lahko bila pošiljka Nezemljanov na Zemljo, da bi na tem planetu ustvarili življenje, ugiba britanski znanstvenik Milton Wainwright iz univerze Sheffield. Gre za majhno kovinsko kroglico, ki je izločala biološke snovi, za katere domnevajo, da bi lahko bile genetski material.

Kroglico je odkrila ekipa raziskovalcev iz univerze Sheffield in centra za astrobiologijo univerze Buckingham. Čeprav so se ob tem pojavile številne teorije o izvoru majhne kroglice, je najbolj zanimiva tista, ki se bere kot prava znanstvena fantastika.

Po tej ideji naj bi kroglico poslali Nezemljani z namenom, da bi življenje razširili tudi na Zemlji. Tej znanstveni teoriji se drugače reče tudi "usmerjena panspermija", podpirajo pa jo številni znanstveniki, kot sta astrofizik Carl Sagan in Nobelovec Francis Crick, ki je bil eden od odkriteljev strukture DNK.

Wainwright, vodja znanstvene ekipe, je glede kroglice razkril, da ima širino človeškega lasu, v svoji notranjosti vsebuje "vlaknasto življenje", iz svojega jedra pa izloča lepljive biološke snovi. A po njegovih besedah kroglica večinoma vsebuje titan, našli pa so tudi sledi vanadija.

"Po eni teoriji jo je na Zemljo poslala neznana civilizacija, da bi nadaljevala s posejevanjem planeta z življenjem," je povedal Wainwright, a istočasno opozoril, da te teorije ne bo mogoče potrditi, če ne bodo odkrili kakšnih podrobnosti o tej domnevni civilizaciji, ki naj bi poslala kroglico.

Skrivnostno kroglico so odkrili, ko so v zrak na višino 27 kilometrov nad Zemljinim površjem poslali balone, da bi zbirali prah in delce snovi iz vesolja. Raziskovalni projekt so izvedli, da bi poskušali dokazati, da iz vesolja proti Zemlji nepretrgoma prihajajo mikroskopski organizmi, poroča makedonska tiskovna agencija Mia.