pokol-v-šoli-vladislava-ribnikarja, obletnica-pokola Svet24.si

Srbija pred obletnico krvavega poboja v beograjski...

azijski sršen, invazivna vrsta Svet24.si

Škodljivi azijski sršen je že pri naših ...

kres, ogenj, prvi-maj, kresovanje Necenzurirano

Živel 1. maj ali kako normalizirati nenormalno

hisa brglez-pl016 Reporter.si

Hiše, avti in bančni računi evropskih ...

pogacar Ekipa24.si

Tadej Pogačar pred Girom izpostavil ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

crypto.com arena Ekipa24.si

Sramota leta! V LA-ju skušali takole provocirati ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Kipar Marjan Drev: Ne verjamem v visokoleteče zgodbe

Deli na:
Kipar Marjan Drev: Ne verjamem v visokoleteče zgodbe

Dr. Marjan Drev, akademski kipar specialist - Foto: Primož Lavre

Marjan Drev, kipar in doktor likovne teorije, je prejemnik pomembne nagrade kiparske sekcije ZDSLU za leto 2023. Pri svojem delu pogosto poudarja vrednote oziroma tisto, kar je v umetnosti duhovnega. Čeprav so se mu na njegovi umetniški poti ponujale poslovne priložnosti celo v Ameriki, je raje ostal zvest samemu sebi in svojemu raziskovanju. Kot pravi, ni hotel delati karkoli. In čisto vseeno mu je bilo, ali bo to, kar dela, prodal ali ne. Med drugim je na različnih koncih Slovenije postavil deset javnih figuralnih spomenikov in sedem doprsnih spomenikov. Med najbolj znanimi je spomenik škofa Antona Martina Slomška pred mariborsko stolnico.

Zaveda se, da javne kipe v prihodnosti lahko doleti takšna ali drugačna usoda, na katero sam nima vpliva, medtem pa njegovo teoretično delo ostaja neodvisno od vsega in brezčasno. V svojem doktorskem delu s področja likovne teorije je namreč  razvil kombinatorno metodo geometrije in geometrijske topologije.

V intervjuju  med drugim spregovori tudi o tem, kako je ameriški minimalizem vplival na evropsko umetnost in zakaj je pomembno govoriti o tem, kaj so vrednote ali kaj je duhovnega v umetnosti.

Pa tudi o tem, kakšno vlogo ima danes sakralna umetnost v sodobni družbi, predvsem v javnem prostoru.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24