Rusko veleposlaništvo Svet24.si

Izgnani ruski diplomat naj bi zapustil Slovenijo

433132554_2134136413613298_5685619191041566114_n Svet24.si

Policija prekinila iskanje male Danke v Banjskem ...

1663812312-036mv Necenzurirano

Kakšna stavka? Največja zasebna klinika podira ...

janez janša, shod Reporter.si

Kdo ima koga za norca? Janša, večkrat v ...

kozelj ronaldo Ekipa24.si

250 evrov kazni za Janeza, kar pa ne bo šlo iz ...

pakiranje Njena.si

Celotnega pakiranja in selitve v oddaji ne vidite

novak djokovic Ekipa24.si

Je zaradi tega počilo med Đokovićem in ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Izjava dneva

Bojan Dobovšek: Cerar ima celo vojsko piarovcev, pa še nove bodo zaposlili

Deli na:
Bojan Dobovšek: Cerar ima celo vojsko piarovcev, pa še nove bodo zaposlili

Zelo močan je bil vpliv agencij za komuniciranje z javnostjo, saj vlada namesto strokovnjakov iz posameznih dejavnosti zaposluje strokovnjake za krizno komuniciranje. V smislu ni važno, kaj se dela z javnim denarjem, ampak kako bomo o tem komunicirali z javnostjo. Če preštejemo vse piarovce v stranki, poslanski skupini, v kabinetu premierja in vladi, potem je to cela vojska, pa še nove bodo zaposlili.

Zato je to zmaga agencij, ki jih je v zadnjem času najela vlada. Po drugi strani gre za poraz primorskih poslancev, ki so pred počitnicami izjavljali, da bodo konstruktivni in opozarjali na napake, zdaj pa so v interpelaciji povsem potihnili, nekatere med njimi so povabili na nove funkcije. Opažamo še en pojav na področju medijev in komuniciranja. Vedno večja je razlika med tistimi, ki so izbrani za komuniciranje z javnostjo, in preiskovalnimi novinarji.

Zaposleni v agencijah imajo preko ministrstev dostop do vseh informacij in dajejo medijem podatke, ki ustrezajo vladi, medtem ko preiskovalni novinarji nimajo dostopa do teh podatkov in skušajo pridobiti vse pomembne podatke. Problem pa je, ker je v preiskovalnem novinarstvu vedno manj denarja, novinarji imajo prekarne pogodbe, zato nanje lažje vplivajo oblastne strukture. Hkrati imajo agencije za komuniciranje z javnostjo čedalje več denarja in informacij, kar se kaže v celotnem medijskem spektru.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA